söndag 1 mars 2009

Friska...

Nu är vi peppar, peppar friska här.
Jag har ju mina febertoppar ibland, men det tillhör ju som sagt min sjukdom! Hade lite feber i natt.
Igår så var det ett strålande väder här hos oss. Mamma o pappa klädde på mig och stoppade ner mig i vagnen. Sen gick vi en liten promenad hela familjen :) Mysigt!
Nasse var såklart oxå med i vagnen :)
Idag har mina päron... haft en städdag! Jag har mestadels suttit i min stol och softat/sovit. Lyssnat på lugn ljuvlig "valsång". Avslappnande!
Igår hade mamma o jag namnsdag. MARIA. Jag fick en tröja av mormor o morfar.
Tack!
Den var vit m. ROSA prickar såklart! :)
Puss på er alla! / Amelia

2 kommentarer:

  1. Grattis till din & mammas namnsdag , kram på er båda!
    Och grattis till pappas dag,kram på honom!
    Lääängtar tills på söndag... ; )
    Kram från Gustav & Tilda

    SvaraRadera
  2. Gratttis till din Pappa på hans födelsedag !! Grattis till ditt andra namn MARIA och Grattis till din mamma oxå så här en dag i efter hand.....
    farmor e dålig på att komma ihåg namnsdagar men då har du ju en mormor som är hej dundrandes på det ;-) tur va.... *fniss* Idag skulle ni ju ha kommit hit till oss men farmor känner sig lite snuvig så jag sa till Pappa att vi avvaktar till slutet på veckan då får ni komma o käka gott i gott gott hos oss :-) längtar sååå efter er!!! Vi skall ju oxå komma o hälsa på er på sönd de skall bli sååå kul o mysigt o mamsen o papsen ska få en lite present var men det är en hemlis tills dess.
    Nu ska farmor sätta sig i fåtöljen o bara mysa medans farfar är ute me vovvarna o skottar snö.
    Ha det nu gott lilla prinsessa och säg åt pappsen att köra försiktigt i morrn. Puss o kram vi ses snart.......

    SvaraRadera