onsdag 4 mars 2009

HALLÅ DÄR...

Igår gjorde mina föräldrar en tripp med mig till Umeå. Vi for jättetidigt. Jag var lite grinig typ halva vägen. Men sen så somna jag och sov mig igenom läkarbesöket. Mamma och pappa tyckte jag va en hårding. Jag var nämligen till min dr. Lasse som kollade hur det var i min hals. Han styrde ner en slang genom min näsa och på den var det en kamera så att han såg hur fint det såg ut. Min cysta har inte kommit tillbaka :) Men han blev ledsen när han fick veta att jag har fått en så hemsk sjukdom...Krabbes!
Sen så drog vi hem och distriktssköterskan kom för att ge delegering till en ny tant som ska börja jobba hos mig.

Och vilken dag det har varit idag!!!! Först så har jag ju varit och badat :) Det var så härligt! Jag flöt runt som en liten kork. Annki satte på mig en flytkrage runt halsen så jag flöt runt alldeles själv! Självklart med en skyddande hand under mig...för man vet ju aldrig va man hittar på för litet ryck :) Och då kan man ju få sig en kallsup!
Jag hann med att busa med pappis oxå. Sparkade med benen så pappa fick vatten i ansiktet.(fick ju hjälp av mamma så klart)
Sen har det varit fullt upp...
Jo, farmor o faster kom förbi och fikade. SkitKul! Men jag somnade ju som vanligt... :) Man hinner ju inte med deras surr :) Men jag hör nog ska ni veta!! :) Måste hålla koll!
Sen så har mamma o pappa haft ett stort projekt ikväll...fick till o med ringa efter mormor.
Men nu är klockan så mkt så det berättar jg inte om nu... Ni får höra om d sen.
Puss på er! / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej lilla sjöjungfru.
    Som vanligt var det roligt att vara med dig i bassängen. Du var jätte duktig idag, du "simmade" runt alldeles själv. En ny stol han vi prova idag också och det gick så bra. Vilken snygg pyjamas du hade. Annki

    SvaraRadera