onsdag 18 mars 2009

SINNENAS RUM...





Vilken härlig natt och förmiddag jag haft :) I natt så sov jag som en prinsessa hela natten 22-08.30, då mamma fick väcka mig. Det var bara å klä sig och in i bilen med mig. Sen bar det iväg till Habben. Där så var vi i sinnenas rum. Härligt! Det är ett rum som har olika belysningar, olika grjer man kan ligga i. Oxå är det skön avslappnande musik. Det var så längesen jag var där. På bilden ligger jag och Nasse och slappar. Mamma låg bredvid oss en stund oxå. Pappa låg på en annan madrass, stackar´n har ju jobbat hela natten. Kom hem vid 06.30. Men vad gör han inte för lilla mig :) Sen kl. 11 gick vi ner för att BADA :) Vilken mysdag!


Alma- Gillar du att vara i detta rum jag pratar om? Jag håller med dig att vi är två underbara prinsessor. Vi förstår varann vi :) Puss på dig!


Nu på em har jag bara softat och sovit. Onsdagar är min mysdag. :)


Det är kanonväder här idag oxå. Men det har inte funnits tid för att gå ut på en prommis. Imorgon kanske!


Puss på er/ Amelia

3 kommentarer:

  1. Vilken mys dag !!
    Det är du värd , det skulle du haft varje dag vännen.
    Puss & kram från polarn Gugge.

    SvaraRadera
  2. Hej LILLGUMMAN....
    Va skönt att Du har sovit som en prinsessa i natt, det ska man ju göra när man är en PRINSESSA. Så härligt att Du fått ligga å slappna av med Nasse o fin musik.
    Mormor var ju å hälsa på en stund i gårkväll så jag fick se Ditt fina vrålåk, både skön å fin att åka i. Nu kan Du sitta å dirigera både mamma o pappa att köra Dej runt.

    Hoppas att Du får sova å ha en lika skön natt, i natt med Nasse.
    Puss o kram o Sov Gott LILLHJÄRTAT, vi ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET.
    Hälsa Mamma o Pappa.

    Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  3. Hej lilla vän!
    Vad mysigt med både bad och sinnenas rum. Själv får jag hoppa över badet ett tag. Har var på sjukan igen men repar mig för varje dag! Hoppas du,mamma & pappa får njuta ute i den sköna vårsolen! Mamma och lillasyrran Saga hälsar.
    Kramar Emmy

    SvaraRadera