onsdag 11 mars 2009

BADDAG...

Tog det lugnt idag på fm innan man skulle bada. Sen så åkte vi in och idag så var inte Annki där utan Birgith. Jag fick på mig en nackkrage och fick flyta runt själv. Det var så skönt! Njöt verkligen idag. Sen så hade mamma köpt en vattentät kamera så man fick agera fotomodell i alla olika vinklar :) På slutet satte B på vattenstrålen. Pappa for med mig i den. Det tyckte jag om. Känna hur det strömmar på min kropp. Efter badet bar det iväg hem. Somnade som en stock innan vi ens hann ut i bilen. Så har man haft en mysig eftermiddag. Bara softat! Nu sitter jag i min stol och får sondvälling. Pappa har farit på ett möte med båtklubben.
Längtar till imorgon för då ska vi iväg igen på em. Skriver om det sen...
Puss på er Amelia

1 kommentar:

  1. Tro vad du ska på för upptåg då ? *nyfiken*

    Kom på en sak , du visade mig fisgrisen då jag hälsa på sist , kan du inte lägga ut en bild på han oxå , tyckte han va så fin , värd att modella =)
    Puss & kram & trevlig helg!
    / Gustav

    SvaraRadera