måndag 5 oktober 2009

NY VECKA...

Hoppas att ni har haft en bra helg mina vänner!

Jag har haft det ganska bra. Farbror Andreas o Carolin har varit här å hälsat på. Kul! Nästa gång vi förhoppningsvis ses så är det till jul!
Och igår kom farmor o farfar o hälsade på o fick sig en kopp kaffe. Men igår va igen bra dag...en riktig "skitdag" Under den korta tiden farmor o farfar va här så bajsa jag 3 gånger. Och de va inte de enda under dagen :) Jag fick kämpa och hade det så jobbigt med bajserit så mammis och pappis fick ge mig syrgas. Sen så fick jag ha det större delen av söndagen.
Men idag har jag mått mkt bättre:) Jag har varit med mina assisar, medans päronen varit in till stan. Och de kom hem med en ny tvillingvagn till mig. Kanon!
Snart är det matdax för mig:)
/Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Puss & Kram på dig lill vännen!

    SvaraRadera
  2. Hej igen mormor o morfars LILLHJÄRTA...

    Mormor o morfar var ju in till Dej en liten stund ikväll, blev ledsen när Du inte mår riktigt bra. Tur att syrgasen finns, å att Mammis o Pappis är duktig å hjälpa Dej å suga den dumma saliven, men så får Du väl fina små tänder istället. Hoppas det blir bättre i natt. Du måste bli piggelin så att Du kan bada imorgon, för det är ju onsdag å baddag, å Pappis är ju ledig så han oxå kan följa med Dej i plurret. Då skall Du passa på å skvätta vatten på honom, "hi hi".Jae Du AMELIA, Du o mormor får prova på å inte må så bra alla gånger. Men vi kämpar på.
    Hoppas Du får en lugn o skön natt, med Nasse som ligger o kramar Dej, och även de andra gosekompisarna.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Puss Puss o God Natt o Sov Så Gott våran
    ÄLSKADE PRINSESSA.

    /mormor o morfar/

    SvaraRadera