tisdag 6 oktober 2009

INGEN BRA DAG...

Dagen började bra. Man fick ju besök av två killar :) Men jag va ju så trevlig så jag sov hela tiden...
Sen på em hade jag besök igen från handikappomsorgen. Innan de kom så satte mamma mig i syrgasen för jag dippade så mkt. Och sen dess har jag haft den :( Mår inte riktigt prima... Låter ganska rosslig. Men vi får hoppas att det ger med sig! Så tyvärr har mammis å pappis bestämt att jag inte får bada imorgon :(

Nu ska mammis göra mig för natten. Och det blir väl kanske å inhalera extra mkt..
Natti natti mina vänner / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej o Go`kväll våran ÄLSKADE AMELIA....

    Mormor måste titta in till Dej å säga Go`natt
    Mormor o morfar är såå ledsna, såå ledsna, när Du inte är riktigt pigg. Talat med Mammis flera gånger idag, å Du har fortfarande syrgas och sover mycket.
    Hoppas Du får ha en bra natt, å att det har vänt till i morgon, så Du är piggare då.
    Nasse ligger väl å kramar Dej inatt.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Natti, Natti o Tusen Pussar o Kramar till
    våran ÄLSKADE LILLA PRINSESSA.

    /mormor o morfar/

    SvaraRadera