fredag 23 oktober 2009

LÄGET ÄR...

Fortfarande lugnt efter svinis sprutan! Sover mkt gör jag, men det kan jag ju göra iaf.

Idag har jag haft föräldrafritt :) Varit med mina assisar. Duschat och som sagt sovit mkt.
Jag fick en avi i postlådan idag, så nu har pappis spinnat iväg för att hämta ut det. Tro va det kan vara??? Fast vi får se om han får ut det...det stod ju att det skulle personligen hämtas ut av adressaten..alltså lilla jag :) Och det är ju lite svårt när man inte ens är 2 år och inte kan se, röra sig och skriva. Så det blir spännande å se ....
När pappis kommer hem så blir det nog myspys i soffan m. hela familjen!
Ha en bra kväll!/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej igen våran ÄLSKADE LILLA HJÄRTEVÄN...

    Mormor tittade ju in till Er en stund på em., men jag måste även titta in till Dej i Ditt Lilla Hus å säga God Natt.
    Mormor tycker att Du verkar vara som vanligt. Skönt att det ännu är lungt efter svinis sprutan, för Du är ju en riktig kämpe å tuffing, så det klarar ju Du. Mammis o Pappis sköter ju om Dej som den Lilla PRINSESSA Du är, på det bästa sätt man kan tänka sig.
    Då mormor gick hem skulle Du hjälpa Mammis med mat, för Pappis skulle snart komma hem från sitt jobb.
    Om Du visste vad mormor blir nyfiken när jag läser att Du fått en avi i postlådan, ett paket. Du kan väl viska till mormor vad som var i paketet.
    Skönt med myspys i soffan med Mammis o Pappis ikväll.
    Morfar hälsar så mycket till LILLA PRINSESSAN.
    Nu ska mormor o morfar snart gå å sova.
    Puss Puss o Sov så Gott med Nasse o dom andra gosekompisarna.

    Natti Natti ÄLSKLINGSGUMMAN.

    SvaraRadera