måndag 19 oktober 2009

NU ÄR DEN AVKLARAD...

...svinis sprutan!
Idag på eftermiddan bar det iväg till sjukan för att ta den där rackarn´s sprutan! Men det gick kanon bra! Man är ju som sagt en liten hårding :) Brydde mig inte mkt när doktorn stack mig i vänster överarm. Sen fick vi stanna på sjukan i ca 20 min för att se om jag fick nån allergisk reaktion. Men det va lugnt!
Sen bar det iväg hem och kvällen har varit lugn den med. Varit med mina assisar som har duschat mig m.m... Men jag har sagt till dem att de måste vara försiktig med min arm...för man kan tydligen ha jätte ont. Och lilla jag kan ju inte ens säga till när det gör ont!
Men det är bara fortsätta hoppas att det inte blir nåt imorgon eller under natten...typ feber eller nåt.

Natti natti / Amelia

2 kommentarer:

  1. Go`Morron Go`Morron PRINSESSAN AMELIA.....

    Måste titta in till Dej, å höra hur Du har det idag. Du kanske fortfarande ligger o snusar i Din sköna Prinsessäng.
    Mammis var hit till mormor o morfar i gårkväll så jag hörde att Du fortfarande mådde bra efter svinis sprutan. Hoppas att Du sovit skönt under natten, och att Du inte haft feber, att det gjort ont el.dyl. Du är ju lika duktig o tuff som vanligt, att Du inte bryr Dej av att bli stucken.
    Hoppas Mammis o Du får ha en lugn o skön dag, och att Pappis får sova efter en arbetsnatt.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Puss Puss o Kramiz, mormor o morfars ÄLSKADE GULLJÄNTA.

    SvaraRadera
  2. Du är en hårding du Amelia !
    You go girl!!
    Puss & Kram från din prins Gustav =)

    SvaraRadera