lördag 24 oktober 2009

DET VAR...

Mitt parkeringstillstånd för rörelsehindrad, som kom igår. Å det gick bra för pappis å hämta ut det! Nu kan vi stå på handikapp parkering... :) Det blir kanoners! Jag är ju inte ute å jazzar på stan precis. Men ibland har vi ärenden till handikappomsorgen, sjukhus m.m... Det blir perfekt attt få stå nära och att platserna är bredare. Jag kommer ju att få en ny stol till bilen oxå. Och det är VERKLIGEN behövligt! Det är helt sjukt som jag har det nu. Sitter i en "vanlig" bilbarnstol nu och jag får med nöd å näppe på mig säkerhetsbältet! Man bor ju i det vackra norrland och det är kallt här nu...men helt krasst så kan jag inte ens ha på mig en vanlig sketen jacka när jag sitter i stolen. Då går det inte alls att knäppa på bältet! :( Så det är omsvept med filt man blir buren ut å in i bilen! Mammis o pappis gör så gått de kan! Och nu längtar vi verkligen tills jag får min stol. I början på november ska jag göra en gjutning till skalet av stolen. Sen så hoppas jag det går med RÄZER FART! Vill få ett drägligt liv! Mammis,pappis o jag far inte ut o hälsar på folk, när det är så här. Det blir bara jobbigt! Och det är tråkigt!

Nog om detta...
Idag jobbar pappis å jag håller koll på mammis när hon ska feja på. Sen sa hon att vi kanske ska baka en kaka. Vi får se om vi hinner!
Ha en skön dag! / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar