torsdag 15 oktober 2009

22 MÅNADER...

Japp då har man månadsdag idag då :) Har haft det bra.Varit med mina assisar helt ensam här hemma :) Päronen har varit på möte m.m. Assisarna har pysslat med mig. Duschat och fixat mina naglar å målat dem. Så nu är man fräsch!


Idag kom en snubbe med min nya inne kärra :) Kanon! Har inte hunnit provat den men de får jag göra imorgon. Bild kommer på den oxå...

Ikväll kom mormor förbi me lite grejor till mig på min dag. :) Jag fick en hur mysig badrock som helst! Jättemjuk...den ska jag inviga på lördag. Och kan ju tillägga att den va rosa och det stod Prinsess på den :) Min smak! Tack, tack!

Nu ligger jag i min nybäddade säng i mitt nystädade rum...hoppas natten blir bra!
Och att ni mina vänner får sova gott! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Vi gratulerar , vi gratulerar , vi gratulerar våran Amelia i dag , med blommor och med blader vi firar denna dager , vi gratulerar våran Amelia idag !!!
    Grattis lilla prinsessan på din 22 månaders dag.
    Puss & Kram från hela högen Andersson.

    SvaraRadera