onsdag 14 oktober 2009

JAG KLARAR MIG...

Utan syrgas! Helt underbart! Men det blev inget bad för det idag. Mammis o pappis tyckte jag skulle ta det lugnt några dagar! Å på måndag så ska jag få den där svin...sprutan!

Här ligger jag i min "limmo"...
Hur kung som hellst! Bred å bra!

Och va har vi gjort mer då....jo pappis tog å gjorde kanelbullar igår...det va en mumsig lukt iaf. Man kan tro att jag käkade många bullar igår för idag har jag "pruttat" å lurat mammis. Hon har hela tiden trott att jag bajsat:)
Mormor kom förbi å fick sig lite fika. Å bullarna fick MVG.




Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hejsan Svejsan våran ÄLSKADE LILLA GUMMA....

    Mormor har nästan nyss kommit hem, har varit å grejat på lite, ja Du vet väl. mormor o morfar blir så glad när Du slipper syrgasen, å att Du blivit ganska piggelin. Det såg ju mormor i går em, när jag kom förbi o fick smaka på Pappis goda bullar, mums mums, det kändes långa vägar var det fanns nybakta goda bullar. Vilken duktig Pappis du har.

    Va fint det blev på väggen i ditt rum, för Du är ju så ÄLSKAD AV OSS ALLA.

    Mormor fick ju även se vilken bred o härlig "limmo" Du får ligga å ha det skönt i, precis som en ÄLSKAD PRINSESSA ska ha det. Nu får ju alla Dina gosekompisar bra plats, och som vanligt får Nasse ligga å snusa Dej i nacken.
    Att Du ska få ta svin..sprutan går väl som en dans, för Du är ju en sån duktig liten tjej, Du bryr Dej ju inte om stick.
    Nä nu ska mormor laga lite mat för morgondagen, sedan blir det sängdags, för mormor är ganska trött.

    Sov nu skönt i natt med Nasse snusandes i nacken.
    Puss Puss o Stora Kramen till Vår LILLA ÄLSKLING.

    Natti Natti /mormor o morfar

    SvaraRadera