onsdag 28 oktober 2009

85 CM LÅNG & 16,8 KG LÄTT...

Hej alla vänner! Det va ett tag sen, men jag mår iaf bra så ni vet. Det är bara det att det är så herrans mkt för mina päron nu! Det är fix med hus, inskolning, bilstol, m.m.....

Men va har jag pysslat me då... Jo i måndags så hade jag en extra lång dag med mina assisar+ inskolning.
I tisdags bar det iväg på sjukan hela dagen, för att pappis jobbade hemma med en rivning av golv... å det va inte lämpligt att en prinsessa va hemma. På fm så träffade jag min läkare. Det va prat om lilla jag o lite undersökning. Hon tyckte jag såg prima ut :)
Å idag har jag oxå varit iväg...på bad såklart :) Å Liam va där oxå...vi plaskade på var sitt håll, men han kom fram till mig några gånger och vi fick tåflirtas med varann lite grann :)

Nu ligger jag i min säng å sussar så gott! Natti Natti / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hejsan Svejsan mormor o morfars LILLA HJÄRTEVÄN AMELIA....

    Va roligt att Din läkare tyckte att Du mådde bra.
    Skönt att Du mår bra, så att Du fick åka å bada igår, o att Du fick träffa Liam och att han oxå är frisk.
    Mormor vet sen tidigare att Din Mammis brukar spela julmusik långt före jul, va mysigt. Förstår att Du slumrar till. Kakan blev väl förstås jättegod, spara en bit till mormor.
    Mormor vet att Du har FF, så nu ska Du verkligen se till att assisarna får lite å göra. Du får passa på å bajsa "fniss", innan Mammis kommer hem, så att dom får lite jobb.
    Mormor o morfar ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET.

    Nu ska Du en skön natt, å sussa så gott med Nasse, o alla Dina Gossekompisar som Du har i Din PRINSESSÄNG.
    Natti Natti.
    Puss Puss o Kramiz /mormor o morfar/

    SvaraRadera