måndag 27 juli 2009

Zzzz....Zzzzz...Zzzzz...

Igår-söndag så sov jag typ HELA dagen :0 .Jag ville inte vakna till! Mamma kom och la sig med mig i min lilla säng. Den tar upp till 100 kg. Så hon testa. Och den höll :) Oj, så mysigt vi hade det. Låg och andades mot varann och myspyste. Och då plötsligt så prutta jag antagligen, så jag tog i och tryckte upp mat genom näsan och rakt på mammas face. De ska hon ha det! :)
På em tog mamma mig i vagnen till mormor o morfar. Men inte brydde jag mig för det. Fortsatte sova! Det har kommit mkt snor och slem genom min snok idag oxå. Sen så har jag haft det ganska taskigt i "kistan". Löst och slemmigt! Kul och höra om min konsistens va? :)
Mammis är lite orolig om jag är på G att bli sjuk. Det är typiskt mig att sova mkt när jag är sjuk. Lite feber har man ju oxå, men inte så farligt.

I natt så har jag varit lite vaken. Och även fått lite syrgas, för jag gick ner i saturationen för lågt och för länge!
Nu idag så har jag min assistent hos mig....eller egentligen är det 2, för hon har en liten bäbis i magen. :)
Jag har varit vaken nu på fm och fått träna m.m... Men nu har jag sussat till igen.
Vi hörs / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej vännen min ! Det var längesen jag skrev men vi brukar titta in till dig ofta ! Vi har varit en sväng i stugan men nu e vi hemma igen, var rädd att man skulle mögla bort : ) Ska ner igen i slutet av veckan, och det skulle vara jättetrevligt om vi kunde träffas ! Vilka fina bilder mamma å pappa har tagit på dig i sommar : ) Kram på dig å hälsa päronen !

    SvaraRadera