lördag 25 juli 2009

UT PÅ PROMMIS...

HiHiii.... Idag så har vi inget regn här! Så när mammis klev upp så skickade hon ut mig och min assistent på en promenad. Mammis själv har städdag, av mitt rum bla. Härligt att få lägga sig ikväll i nybäddad säng och torkade golv. Fräsch lukt! Sen så viskade hon att jag nog skulle få mig en dusch ikväll oxå. Härligt! Pappis han jobbar idag, men när han kommer hem ska vi mypysa har han lovat! Och kolla in sommarkrysset kanske. Kan det bli en bättre lördag?
Ha en fortsatt bra helg! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Åh, va skönt att du fått komma ut på en prommis!! Härligt att få andas frisk luft! Och va mysigt att få lägga sig i en renbäddad säng!

    Det var så roligt att få träffa dig härom dagen! Hoppas verkligen att det inte dröjer så länge till nästa gång. Och hoppas att det inte blivit nåt mer av snuvan du hade...

    Krama om mamma o pappa från mig, de är bra de!
    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Hej Amelia vårt Hjärtegull.....

    Farmor ser att Du verkar ha det rätt så bra och vi får hoppas att Du slipper nästäppa och annat jobbigt nu när det är sommar.
    Farmor har ju börjat jobba och i morron börjar farfar på sitt jobb så nu är det bara Din farbror o faster som är hemma med vovvarna på dagarna ; )
    Tråkigt att det är så dåligt väder så att vi inte kan vara ute i solen o mysa, men vi får göra det bästa av allt.
    Att få mysa me pappis i soffan en lördags kväll e ju bra härligt = )
    Sen blir farmor så rörd då hon ser vilken jätte duktig liten bagarjänta mammis fått, nu vill nog pappa att ni skall baka gotti gott så han får när han kommer hem från jobbet ; )
    Ja Du lilltullan vi hälsar på Dig flera ggr per dag i Ditt lilla hus men det vet Du ju redan *fniss* vi har ju våra hemlisar Du o jag = )
    Nu skall farmor koka kaffe till farfar så vi önskar Dig o din mamma o pappa en bra forts på helgen o veckan som kommer...farfar säger att han håller soffan i trim så den är perfekt då Prinsessan kommer o det får vi hoppas bli snaaaart !!!
    Ha det så jättebra tills vi ses o ge Nasse, "lillebror" o Fisgrisen en stor kram.

    Varma kramar av kärlek från farmor/farfar
    PUSS PÅ DIG !

    SvaraRadera