söndag 19 juli 2009

EGEN BADPOOL...


Nu har jag änteligen fått inviga min egna pool hemma!
Mamma och jag tog oss ett lördagsbad. Pappa fick fixa vattnet så det va perfekt temp till prinsessan:)
Va lite obehagligt från början, men snabbt så kom jag mig till ro!





Passade på att tvätta håret oxå! Skönt med massage i hårbotten!

Hallå där! Jag flyter! :)

Efter badet så fick jag komma i pappis mysiga famn!

Mys Pys!
Ha det så gott mina vänner! Nu har ni fått se lite av vad jag pysslat med :)
Jag mår annars relativt bra. Salivproduktionen är väl mycke fortfarande, men hoppas på att det avtar snart! / Puss Amelia





2 kommentarer:

  1. GO´KVÄLL GO´KVÄLL LILLGUMMAN...

    Nu tittar mormor in till Dej igen, men Du kanske redan sover, mormor o morfar ska oxå gå o sova snart. Va Du ser ut att ha det mysigt i Din Egna lilla hörna i båten. Skönt att sova på böljan den blå.
    Vilken härlig hemmapool Du har fått, va tur Mammis har som får bada med Dej, å Pappis som får krama en nybadad prinsessa.
    Hoppas vi har många varma fina dagar kvar i sommar så att Du får plaska i badet.
    Snart kan Du bita Mammis o Pappis med Dina små bissingar.
    Ha nu en skön natt med Nasse som snusar Dej i örat, o "Lillebror" o Fisgrisen.
    Sov så gott PRINSESSAN VÅRAN. Vi ses snart.

    PUSS PUSS O STORA KRAMEN från mormor o morfar.

    SvaraRadera
  2. Hej lilla sjöjungfru. Vad skönt det ser ut när du flyter runt i din pool. Du är ju världs bäst på att flyta. Hoppas att det blir många fler varma dagar i sommar så att du får flyta runt och mysa. Skönt att du äntligen har fått en större säng, ser ut att passa dig jätte bra. Vi syns om 4 veckor kram Annki

    SvaraRadera