söndag 19 juli 2009

UPP & NER, NER & UPP...


Hejsan Svejsan mina vänner!
Nu va det ett tag sen igen, men skyll inte på lilla jag utan det är
min kära mammis som har varit lite slö! :) Eller hur? Ska ta mig ett snack me´na!

Jag har fått min höj och sänkbara säng :) Den kom i torsdags.
Det var fullt upp då. Jag hade min sjukgymnast på besök oxå. Hon ville träffa mig och känna på min "snygga" kropp lite, innan hon skulle få en efterlängtad semester :) Det va bra, men jag ska inte ligga på latsidan, bara för att det är sommar. Snygg kropp=hård träning. Så mina "assisar" får jobba hårt med mig:)
Annki hade en vagn med till mig oxå. En sittvagn. Vi ska testköra och se om den funkar för mig. Men det va som vanligt upp och ner i vagnen när den skulle ställas in, så den passar min figur! :) Jag va i min bästa sovstund så jag brydde mig faktiskt inte ett dugg! Bild kommer senare på vagnen. Den är inte ny utan jag har fått "ärva" den av en snygging som heter Liam. Och han ska jag få bada med till hösten. :)


Annki hade en fin inflyttningspresent till mig oxå! Hur schysst va inte det! En fin prinsess skylt som va rosa såklart! Tack!




Sover som en liten prinsessa i min nya säng!
/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. HEJ VÅR LILLA ÄLSKLINGSGUMMA.....

    Nu har det gått ett par dagar sedan mormor träffade Dej. Va det har hänt mycket. En ny prinsesssäng, vagn m.m. Mormor blir oxå trött när jag ser hur skönt en prinsessa som Du AMELIA, sover i Din nya säng i Ditt nya alldeles egna rum. Va mysigt att få åka upp o ner i sängen, skönt för Mammis, Pappis och "tanternas" ryggar. Du är tuff, som inte bryr Dej ett dugg om vad Mammis o Annki håller på med, utan sover ändå.
    Kul och spännande att få Liam som badkompis till hösten, då får Du skvätta vatten på honom.
    Mormor o morfar ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    PUSS PUSS O STORA KRAMEN från mormor o morfar

    SvaraRadera