fredag 10 juli 2009

2 NÄTTER...

Jag har sovit 2 nätter på mitt alldeles egna rum. Första natten sov jag så där. Men i natt så har jag sovit lugnt! Det är ju lite småpyssel kvar att göra. Sen så är det ett helt nytt arbetssätt för de som är runt om mig, nu när jag är på mitt rum. Men det ger nog med sig till slut.
Jag väntar på min nya säng oxå. Den kommer nog till veckan :) Längtar!
Tro vad det blir för färg? Fick jag bestämma så skulle det ju bli...självklart rosa.
Men det fanns ju inte! Men en vit skulle inte sitta fint! Man kan ju "hotta" upp den med lite rosa tyger m.m... :)

Och vad har jag gjort annars då...
Tagit det lugnt, som vanligt! Det är farligt vad man blir "små lat" på sommaren! :) Inget bad, inga läkarbesök m.m....

Igår så hade jag 2 "tanter" hos mig medans båda päronen var å jobba.
Sen till middag så kom det vänner på besök. Kul! Bor i Örebro, men är här i norrland i 2 veckor.

Idag så har vi sååånt skitväder här! Jag va upp en sväng på morgonkvisten. Fick mig lite gymnastik, tvätt, kläder på kroppen, snygg i håret... Men nu sussar jag så gott igen. Lika bra, när det är sånt här väder. Inte kan man gå på prommis heller!

Ha det gott! / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar