onsdag 22 juli 2009

SNORIG, BESÖK OCH PAPPIS JOBBAR...

Idag så har jag tagit det lugnt på fm. Sovit och fått mat som vanligt. Sen så va mammis och jag i köket och fixa och dona med lite mat! Pappa klev upp mitt på dan. Har ju jobbat natt.
Jag i den mysiga filten, Tilda & Vilma
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
På em så kom några vänner till oss och hälsade på. Kul! Det va första gången de träffade lilla jag.
De hade en present med sig, en mysig prinsessfilt! På bilden ser den ut att vara blå. Men självklart va den ju rosa oxå. En fin blomma fick jag oxå. Rosa kruka, som jag har på mitt rum i fönstret. Tack!
Som jag nästan alltid gör ,så sov jag nästan hela tiden. Tittade upp emellanåt! Sen så har det bubblat mkt ur min lilla snok idag. Snuvig? Hoppas inte!
Tyvärr fick pappis fara och jobba inatt fast han är ledig. Men han hann käka med oss och surra en stund iaf.
Nu är det snart dax för kvällstvätt och inta sängläge! Jag har faktiskt suttit i min stol idag. Och det har gått hyfsat. Lite jobbigt ibland med saliven.
Men först får jag nog sitta och hålla koll på mammis som ska diska bort "lite"disk :)
/ Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar