torsdag 30 juli 2009

PILUTTA, PILUTTA, PILUTTA DIG & MIG...


Igår fick familjen ett brev på posten! :) Jag och mammis fick sååå fina armband som är designad by Tilda A. Pappis fick en vacker teckning han!







Och idag så har jag sovit huuuuurrrrr lääääängggge som helst. Gissa! Jo, till 15.40 vakna jag. Men jag hade haft lite jobbigt med feber på natten och fått syrgas 2 ggr. Undrar om man blir så här trött av syrgasen eller om det är nåt annat som gör att jag är så fruktansvärt trött nu för tiá!??
Nå, när jag vakna så fick jag ju veta att jag missat ett killbesök :0. En kille som heter Noel va in till mig....guu så pinsamt! Där låg jag i bara blöjan och vräkte mig i sängen. Inte hade man hunnit kamma till håret heller! :)

Sen ikväll så for pappis och jobba. Mamma fixa till mig om och om igen för jag både bajsa och kissa om vart annat....man måste ju sätta päronen i jobb, eller hur? Men till slut så kom vi oss ut i solen. Ja, det har faktiskt varit fint vädet här idag! Vi promenixade till mormor och morfar.
Där så låg jag och lyssnade på Madicken, Emil, Tjorven... De håller på att samla på cd-skivor till mig genom expressen. Astrid Lingrens! De är bra tokiga dom dära...Farbror Melker, Skrållan, Emil, Ida.... Men kul är det å lyssna!


Här är jag på väg uti solá!

Ha det så bra vänner! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Vassegoo vänner =)
    Ser ut att passa , de där armbanden , som jag knoppat på med uti stugan.
    Kramiz kramiz från Tilda

    SvaraRadera