onsdag 8 juli 2009

PIGGELIN??...

Jag är en piggelin tjej nu! Jag är till och med vaken på nätterna! Har jättesvårt att komma mig till ro. Men är ändå nöjd. Mamma o pappa hoppas att jag är det iaf. För jag har ju lite svårt att visa min känslor. Jag gråter eller skriker inte längre. Så jag gör det lite svårt för de att förstå sig på lilla jag! :)

Kan berätta att mitt nya rum är FÄRDIGT. Och idag har det kommit en fåtölj till mina "nattisar". Så inatt får vi hoppas att det blir premiärsovning där :). Beror på om mina kära päron hinner med att flytta in alla viktiga saker som måste vara runt mig. - Sug, katetrar, inhalationsapparat, saturationsmätare, matpump, syrgasmaskin, m.m.........

Nu på em har mammis och jag gjort en suprise till pappis. Hoppas han blir glad!
Bild på va det är kommer senare...

/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Lillgumman då!
    Inget grt å ingetskrik lägre..men kanske ditt lilla söta hjärta ler å insidan...=)Vill så gärna tro att är så...
    Har du sett att jag fått såna fina foppisar som du? ;)
    Kram min söta kompis! Ida

    SvaraRadera