onsdag 30 september 2009

BADDAG :).....

Go´kväll mina vänner! I morse mitt i min skönhetssömn fick jag kliva upp och på med kläder och ut i "kall" bilen! Styrde kosan till stan och JAAA...det va baddax :)
Men va möttes vi av! Jo denna syn...jag började bli smått orolig...blir det inge bad idag? Men jovisst, blev d bad:) Vi fick vänta en stund innan botten hade kommit till rätt nivå. Men va gör väl det!
Och nu har jag äntligen fått träffa snyggingen Liam :) Vi tjenade lite på varann. Lite blyga så där!



Jag ligger och väntar på att få hoppa i plurret!
Nu ska ni få höra...
Jag hade passat på att göra mitt bajsbehov innan badet så mammis tänkte...Kung! nu är det gjort bort.... men där hade hon allt fel mammis! :)
Det va nämligen så att när vi klev upp ur badet så släppte jag på trycket totalt så jag tog och sket ner ´na! :) Visst var jag duktig som höll mig till efter badet och vi hann faktiskt in till duschen :)
Sen efter en riktig rengörning av både jag , mammis och golvet så va det på med kläder och så fick jag käk!. Min assis tog mig i vagnen och vi åkte till ett rum på habben - Sinnenas Rum. Där låg jag och lyssnade på härlig musik. Kan det bli bättre. Bad, snygg kille att spana in, käk och sova!
Medans jag låg och mös så gick mammis och shoppade en "liten" påse till mig på apoteket!
Här är min Gott & Blandat påse :)



Sen så åkte vi hem och mammis och "tanta" min har pysslat och grejsat på i mitt rum på eftermiddan. Vad det är för nåt de gjort kommer att komma senare på bloggen. För att det är inte riktigt klart! Men fin, fint blire :)
Ha en god natt mina vänner! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Godafton Amelia!
    Du kanske redan har lagt dig för att sova din prinsess sömn. Va kul att du har fått börja på badet. Om du känner dig lite blyg inför Liam så kanske jag kan hjälpa dig... Du kan ju alltid hälsa honom i från Malin i Domsjö. Å e du riktigt modig kan du ge honom en kram från mig... jag vet att både Liam å hans mamma tycker om att kramas! Ha de så bra å hälsa til mamsen från mig. Kram på dig från Malin

    SvaraRadera