söndag 13 september 2009

Tjenixen!

Nu kommer inlägg som skrivs från "tanta" min igen.

Hemma hos mig & mina päron är det bara bra .
Jag syresätter mig bra , ligger runt 90 & över , vilket är kanon =)
Alvedon ligger nu bara i skåpet , för jag har inte behövt dom.
Behöver inte inhaleras så mycket heller , och syrgasen står i hörnet , har inte behövt det heller på ett par dagar.

Så allt här hemma är sååå mycket bättre med lilla jag.
Och i dag strålar en fin sol utanför mitt lilla prinsess rum , snart kommer väl alla riktiga höst färger , gult , orange & rött.
Det är fint med höst =)
Och mammsen tycker det blir mysigare på kvällen , för vet ni , då ska här tändas små lampor i alla fönster , hi hi , det är min pyssel mammsen det =)
Förut tände hon en massa stearin ljus oxå , nästan överallt , för hon tyckte det va mysigt & fint.
Men nu kan hon inte det , pågrund av lilla jag , eftersom jag har en syrgas tub stående i mitt rum ...ja , ni kan ju bara tänka er vad som skulle kunna hända !
Så , mammsen får allt gilla läget att inte tända sina ljus , men , hi hi , hon har ju lilla jag att titta på istället.
Och DET mina vänner , är miljarder gånger bättre att titta på än några fes ljus =)

Puss Till Er Alla!
Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar