måndag 28 september 2009

Tjoho vad det blåser !!!

Vilket riktigt höst bus väder det är i dag , tur man får ligga inne i värmen och gosas med Nasse =)

I dag får ni allt hålla tummarna för oss ..... för i dag var det sagt att vi skulle få iordning på Internet.. hm , ja , vi ska inte ropa hej än...
Så det är "tanta min" som fortfarande skriver ....

Jag mår i alla fall ganska så bra , har haft lite syrgas hjälp på kvällarna , och jag är lite varm och febrig , vet inte riktigt varför , virus eller om det är min dumma sjukdom som spökar..?
Har oxå fått en till tand som är på gång att ploppa upp , hi hi , då kan jag bitas ÄNNU hårdare , hi hi.

Eftersom helgen inte bjudit på så jätte roligt väder , har jag fått stanna inne , jag tänker inte bli förkyld på kuppen nu , nää , det hoppas jag att jag slipper ett tag.
Mammsen var i väg i lördags på en klädmarknad , och kom hem med jätte fina kläder till mig.
Och , så klart , i färgerna rosa och lila , mest lila , för det är ju en fin höst färg.
Och prinsessa som jag är , så passar jag så fint i dom färgerna =)

I dag kommer 3 stycken tanter hem till mig , det ska väl surres , så jag får se om jag ska ligga och lyssna på dom , eller om jag tar mig en tupplur ;)
Och vet ni vad !!!!! På onsdag , då ni !!!!
Då börjar jag på mitt bad igen =)
Jag läääängtar såååå mycket till min Annki , och att få skvätta lite vatten på mina päron, hi hi.
Så hoppas måndag och tisdag går fort , så det snart blir BadOnsdag =)

Hoppas ni inte tycker att min blogg är tråkig , med bara en massa text.
Men så fort Internet kommit igång , så har mammsen lovat att lägga ut bilder.
Förstår att ni längtar att få se mig igen , Prinsessan Amelia ... *fniss*
Jag tänkte att mammsen skulle få styla mig , göra mig fin i håret och ta på mig nått av plaggen från klädmarknaden , och sätta det som "premiär" bild efter detta långa uppehåll av bilder.
Så , den som väntar på något gott... ;)

Puss Amelia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar