tisdag 29 september 2009

ETT SENT INLÄGG...

...men som man säger. Bättre sent än aldrig! Det har varit lite pyssel idag för mammis o pappis. Ibland önskar de att dygnets alla timmar skulle vara längre! Men för lilla jag spelar det inte någon som helst roll. Jag sover precis när jag vill och är vaken när jag vill :)
Nu har mammis äntligen fått in lite bilder som vi kan lägga här på bloggen...



Här är min lyft som jag fick hem igår. Synd bara att det
inte fanns med rosa tyg och Nasse på :)




Här ligger jag i vagnen på förmiddas luren!


Ikväll har det varit fixning o piffning!
Målat tånaglarna i ljusrosa.
Men när jag börja snacka om att raka bena så sa
mamma att det finns ju gränser!
Men jag vill ju vara tipp topp till badet ;)
Skönt va det när mammis gnuggade mina gaddar med alvedon.

En nöjd liten Tjej!





... och här kommer en liten filmsnutt på en dregglande jag...

Natti Natti mina vänner / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Äntligen får vi se lite bilder , det är ordning på din mamma ;)
    Ses snart ... =)
    Puss & Kram från "tanta"

    SvaraRadera