måndag 14 september 2009

En sång till lilla jag =)

"Tanta min " ringde i dag , och frågade om hon fick lägga upp ett klipp från den där roliga sidan you tube.
Hon sa att den sången , som Sara Löfgren sjunger , Alltid heter den , är så jätte fin.
Och varje gång "tanta min" hör den , så tänker hon på lilla jag & mina päron =)
Låten handlar om kärlek , att man ska vårda varje dag tillsammans och att man ska älska varandra för den man är.
Den är jätte fin =)
Scrolla ner på sidan , och stäng av radion min , osså klickar ni på det vänstra klippet (de andra kom bara med , än hur "tanta" gör , så ligger de med , men det behöver ni inte titta på , för det är samma låt på alla. Men den till vänster är finast.)

Och visst har ni sett min hissar , dissar & tipsar lista ! ?
Den ligger där nere den med =)

Puss Amelia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar