måndag 7 september 2009

Hallo hallo.

I kväll fick jag ringa na´igen , "tant Suss".
Så hon får skriva i min blogg till er , alla mina fans ;)

Vårt internet funkar fortfarande inte , va är det för dumheter , jag som skriver till er mest var & varannan dag , mina päron har mycket mail kontakt med sjukan & alla möjliga folk osså funkar det inte.
Grrr , hoppas det snart fixar sig.



Lilla jag mår bra iallafall , skönt , pust.
Har varit utan syrgasen på eftermiddagen.
Hoppas den får stå där i hörnet ett tag , jag vill helst inte ha den igen :(
Jag har syresatt mig bra och febern har tagit sitt pick & pack och åkt iväg , härligt =)
Då är jag snart piggelin igen ju =)

Mammsen & en av mina assis har duschat mig , skönt , känner sig lite piggare då man fått fräscha till sig lite.
Sessa som jag är!

Hoppas ni haft en bra dag vänner.
Puss Amelia.

2 kommentarer:

  1. Hej mormor o morfars ÄLSKADE LILLGUMMA...

    Måste titta in till Dej, tycker att det var så länge sedan. Har ju hört av Mammis att Du är piggare. Klarar Dej för det mästa utan syrgas å att Du har fått på Dej kläder, för Du har väl mest legat utan, ett friskhetstecken.
    Mormor o morfar Längtar så efter att få träffa Dej, men vi vill inte det ännu, för man vet aldrig hur dessa "basselusker" flyger omkring.
    Vi vet ju vilka Älskvärda Föräldrar Du har, som gör allt för sin LILLA PRINSESSA. Hoppas att Du snart kan ta Mammis o Pappis å komma
    över till oss å hälsa på.
    Skönt att Du börjar bli piggelin.

    Puss Puss å Kramis /mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Hej Amelia! Skönt att höra att du blivit piggare. Vi följer med hur du och dina päron har det. Å då är det bra att du har ditt lillahus som vi kan hälsa på i. Det var så länge sedan jag skrev till dig, men jag måste säga att du har fått ett väldigt fint rum. Ett riktigt prinsessrum å sen så har du ju visat så fina bilder på vad ni gjort i sommar. Hoppas att du piggar på dig så att du och mamma kan ta en promenad ute i de fina höstfärgerna. Hälsa mamma å pappa så mycket.
    Massor med Kramar från oss i Domsjö
    /Malin, Magnus,Elvira å Viktor

    SvaraRadera