måndag 28 september 2009

TJOHOOOO....

Nu är jag tillbaka mina fans!.... Änteligen har vi fått det här rackarns internet! Att det ska behöva ta en sån tid! Teila ska skämmas!
Men ni har ju haft lite koll ändå på lilla jag :) Jag har ju snackat med min snälla "tant" Suss. Och jag vill säga ett stort TACK för att hon tagit sig tid och skrivit här åt mig. :)

Men det blir tyvärr inge bilder här idag. Mammis, är inte det minsta teknisk...hon kan inte tömma kameran. Nåt som inte funkar. Så det blir pappis jobb när han kommer in. Han är ute och skottar grus på våran gård. vi ska nämligen dra hem båten så vi har den hemma i vinter. Ja, så nu är det slut på båtsäsongen! :( Hoppas att jag får vara med och vara så pass frisk nästa sommar!

Men vatten slipper jag ju inte :) Som ni läst så är det bad på onsdag. Åhhh så pirrigt! Jag ska ju dela omklädningsrum och bada samtidigt med en kille! :o
Nu måste jag prata med morsan att hon måste piffa till mig från topp till tå! Man kan ju inte se ut hur som helst när det gäller boys :) Mer om det lär ni få höra på onsdag ;)

Idag så fick jag besök från habben och en tant från S-vall. De hade med sig en lyft som ska användas till att lyfta tunga mig! Det är inte lätt för mina päron och assisar. Så vi hoppas att den ska funka. Men några dörrar måste breddas i vårat hus!

Ja, vi ses väl imorgon så hoppas jag att jag kan bjuda på några färska bilder.
Ha en bra kväll och natt mina vänner.
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Härligt att det funkar nu =)
    Fast det har inte gjort mig något att få skriva lite i "ditt lilla hus" , det gör jag såååå gärna.

    Hi hi , så mammsen är inte så teknisk av sig ....jag tror att det inte va det ...utan att hon hellre ville spendera tiden med dig , prinsessan =)

    Puss & Kram från "tanta din"

    SvaraRadera