torsdag 4 februari 2010

SLÖARDAG...

Idag så sov jag som en liten mus...länge, länge! Mina assisar fixa till mig på skötbordet och jag brydde mig inte ett smack! Fortsatte sova! :)
Men jag vaknade sen på em. Mammis kom in som en liten snögubbe! Hon hade varit ute och skottat snö! Det har snöat här typ hela dan. Var ska vi styra all snö snart! Finns ingen plats på går´n!
Imorgon så ska jag nog få duscha på fm. Sen så bär det iväg till sjukan. Jag ska få träffa min snälla doktor. Då blir det surr om lilla jag...mat, vikt, mediciner, recept, hjälpmedel, maskiner....

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran LILLA ÖGONSTEN....

    Va skönt att det lugnade ner sig med bajseriet, så Du fick åka å bada igår, för det är ju så skönt att Du får vara i det varma vattnet å plaska på. Att bada tar ju på, för när mormor hälsade på Dej i går, sov Du nästan hela tiden, men när jag skulle gå hem slog Du upp Dina vackra blå.
    Har pratat med Mammis, så jag vet att Du mår bra.
    Vilken duktig Mammis Du som har varit ute å skotta snö idag.
    Ha nu en skön natt, o sov så gott, så hörs vi i morgon.
    Morfar hälsar Go`natt till sin LILLA ÅLSKLING.

    Kramiz o Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera