lördag 27 februari 2010

ROSSLIG...

Jag är även idag ganska rossslig, men dock en aningen bättre, tycker mammis. Har ingen feber iaf. Så det är ju bra, men det kan ju som sagt vända rätt fort!
Inhalationer får jag nästan hela tiden. Skönt!

Idag snöar det mycke här, så det är skönt man får va inomhus :)
Nu ligger jag och väntar på käk, som jag ska få kl.18.
Jag sover nästan hela dagarna nu oxå förresten. Lugnast, så vi får hoppas man blir frisk snart.

Har varit med mammis i köket nu på em. Vi har gjort lite hemgjord kiwisorbet, osså lagat mat till pappis, för han jobbar i dag.

Ha en myspysig kväll mina vänner!
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Go kväll LILLPYRET.......

    Mormor o morfar tycker oxå att det är inge kul att Du är förkyld o rosslig, vi är sååå
    ledsna. Vill nu bara att Du ska bli frisk.
    Mormor kommer att sova såå sköönt i natt när jag ha fått träffa Dej lite på avstånd idag. Du hade ingen feber, men Du såg så fräsch o go ut, med små röda gosiga kinder. Hörde att Du var rosslig, men Mammis sa att det hade varit värre.
    Usch va sjuksk. blodade ner Dina små tår, men tur ändå för då fick ju Dina päron vet att Du inte hade lunginfl., o Du är ju så tålig för stick, en riktig liten hårding.
    (liksom mormor "fniss fniss").
    Skönt att Du alltid har Nasse hos Dej natt o dag som kramar o håller om o pussar på Dej.
    Hoppas att Du får ha en skön natt, o att det rossliga blir bättre o bättre.
    Vilken snäll Pappis Du har, jag hör just nu att han är ute o skottar snö åt oss oxå.
    Morfar hälsar Krya på Dej o Sov Så Gott till sin LILLA ÄLSKLING....
    Hälsa Mammis o Pappis så hörs vi i morgon.

    /Puss Puss o Kramiz

    SvaraRadera