måndag 22 februari 2010

LITE FEBER IMORSE...

I morse var jag varm igen, så det va bara att ta av täcket! Jag låg och lyssnade på hockeyn på radion med min assis T. Spännande men jag råkade somna i en periodpaus :)
Idag är mammis och jag tillsammans. Fixar med lite tvätt och mammis ska försöka städa mitt rum, samtidigt som hon har koll på lilla jag!
Tempen i kroppen har blivit bätte nu på em. Nu ska vi gå till mitt rum och jag ska få inhaleras med ventoline. Det görs 6-7ggr / dag. För att det ska bli lättare i andningen/slemmet.
Kl. 14 ska jag få käk..

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Ojoj vad dina päron grejsar....mamma säger att de gärna får komma hit o tvätta och städa lite:) Fast det kanske är en bra lång resa. Nä mina päron får nog försöka städa själva....Synd att du blev krasslig fast alla försökte att inte smitta ner dig. Hoppas att du kryar på dig snabbt! Pussisar från Noelia

    SvaraRadera