fredag 19 februari 2010

FREDAGSMYS...

Ja, nu är det fredag igen och helg! Dagarna går väldigt fort fast man egentligen inte gör så himmlars mycke!
Det är väl fortfarande lite sjukstuga här hos oss. Jag mår så där i kistan...eftersom mammis satt in bactrim igen. För hon tror att jag hade urinvägsinfektion. Lite mer rosslig är jag oxå, men bactrimet tar på luftvägarna ifall jag skulle ha lungiinflamation på g. Så det är lugna puckar...fick inte fara på badet i onsdags heller. :( Pappis o mammis mys får jag inte heller. De vill inte smitta mig med förkylningen de har.
Idag ska jag få duscha med mammis. Skönt! Sen på em så kommer mina assisar och då får jag ha fredagsmys med dem! Vi hittar väl på nått bus!

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej GUMMAN.....

    Mormor tittar in till Dej för att säga Go´natt. Du ligger säkert o sover redan i Din sköna Prinsessäng.
    Mormor o morfar tittar på OS, ishokey o skidor. Sedan blir det sköna sängen som gäller.
    Hoppas Du har busat o haft det bra med Dina assisar i kväll.
    Morfar hälsar Go´natt till sin LILLA ÖGONSTEN

    Puss Puss o Natti Natti o Sov Så Gott...

    SvaraRadera