söndag 21 februari 2010

BÄTTRE...

Idag är jag lite bättre...eller febern gick ner redan under dagen igår.
På fm idag så har jag varit med min assis. Hon fixa med mig osså fick jag duscha. Skönt! På med fin kläder. Man kan ju inte ligga i blöja hela dagarna... :)
Sen så har vi familjen bara tagit det lugnt hela em. Sett på tv m.m....
Nu är pappis ute och skottar snö, medans mammis o jag är inne i värmen. Jag ligger vaken i min vagn och mammis är lite lur på att jag har lite krångel i magen. Jag kniper till i bland och grimaserar sååå! Så det bär av till skötbordet snart och där ska jag få en ipren supp i rumpen...så då får vi se om den stimulerar till lite bajsning. Ett fult litet trick mammis har! :)

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Go´morron HJÄRTEVÄNNEN.....

    Mormor är orolig, o vill veta hur Du har det i lilla magen idag. Har inte pratat med Mammis än. Hoppas att det är bra, o att Du ha fått bajsa.
    Ha en bra dag med Mammis, Pappis o assis.
    Vi hörs senare.

    Puss Puss o Kramiz

    SvaraRadera