söndag 7 februari 2010

LÖRDAGEN- RING SÅ SPELAR VI, SCHLAGER, GLITTER & GLAMOUR...

Lördagen började med att mammis och jag låg o myste tillsammans i min säng. Mammis får ju ligga där lite halvt utanföre, men det gör ju mig inget :) Huvudsaken att prinsessan ligger bra! Eller hur? Vi låg o lyssna på Ring så spelar vi på radion. Pappis va i köket o fixade kaffe :)

----------------------------------------------------------
På em kom mina assisar och då for mammis o pappis iväg! De fxade med mig inför kvällen...
Vi skulle se melodifestivalen så klart!



Min assis H, som dessutom är min hovfrisör :) Fixade till frissan. Buffade till lockarn och i med klämmor och så hade hon med sig glitterspray, till min förtjusning! Älskar glitter o glamour!
Let´s Party!


Nasse fick minsann lite glitter på sig oxå... mot sin vilja! :)



Glitter i håret! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar