måndag 15 februari 2010

HELGEN...



Oj, va dagarna går super fort! Man hinner nästan inte med!
Jag har tagit det ganska lugnt i helgen, men ändå hunnit med en del!
I lördags så var vi hembjudna till några vänner på middag. Jättekul! Det går så bra för mig nu att åka bil! Vi va ute och slarvade till 23.30 tiden :) Det va längesen kan man ju säga. Åhhh, vi börjar få ett "liv"... Umgås med folk!
Jag fick en jättefin skyddsängel av dem vi var hos! Tackar! Jag har några stycken och man kan nog inte få för många! Jag gillar änglar, men mormor är nog värre! Hon har hur många som helst! Det är nåt speciellt med änglar!


På söndagen så var det ju Alla Hjärtans Dag och jag hoppas ni tog hand om era nära o kära.
Jag fick fick lite saker av päronen....bla en rosa liten filur som pussas och säger I Love You.
Mormor va här en sväng oxå...hade med sig några saker oxå så klart :)

2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis Älskade Amelia på Din månadsdag...
    Farmor o farfar kommer o Grattar Dig vid ett annat tillfälle, sen läser jag att ni har ju varit ute o haft kul i helgen, va glada vi blir....äntligen kan ni fara ut o göra saker som ni gillar hipp, hipp, hurra!
    Det har ju varit Alla Hjärtans Dag oxå, men vi säger som så här: Du o mammis o pappis är i våra hjärtan ALLA dar ;-)
    Hoppas att Du får sova gott nu i natt, hålla om Nasse o alla hans vänner, John Blund kommer alldeles säkert o viskar en underbar saga i ditt öra Tullan.
    Farfar skickar en stor varm kram till sin älskade Amelia...
    Puss på Dig.....

    SvaraRadera
  2. Hej Svejs LILLA VÄNNEN.....

    Mormor såg ju vilken fin liten ny kompis Du fick av Mammis o Pappis på Alla Hjärtans Dag. Men vad tycker Nasse om det, när han pussas o säger I love You?
    Du glömmer väl aldrig att Nasse alldid är först.
    Va roligt att Ni kan fara ut å åka bil, å Du kan bara ligga å njuta o sova.
    Ha nu en skön natt.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera