söndag 7 februari 2010

FREDAGSMYS...



Ja, nu var det några dagar sen det skrevs här! Men jag har pysslat med lite av varje så det har inte hunnits! Men ska väl försöka berätta lite av vad jag gjort!....
Fredagen var jag hemma på em. Va med min assis. Sen så blev det racer fart ner till sjukan...inte för att det va nå allvarlgt utan. Jag skulle ju till min doktor kl.13. Men de ringde och undrade om jag kunde komma 12.30. Men det gick bra och vi hann. :)
17,7 kg väger en prinsessa som jag nu! Jag lät fin på lungorna, men andetagen är inte riktigt jämna. Men det är ju så det är med min dumma sjukdom! Så det är bra man har syrgasen!
Efter sjukhusbesöket så fick jag käk i bilen. Vi åkte som raggarna runt, runt på stan! Mammis o pappis turades om att gå in på olika affärer oxå. Jag låg så jätteskönt i min bilstol. Sov i flera timmar :)
Sen åkte vi hem efter att jag fått vila maten tillräckligt! Då blev det fredagsmys framför tv:n. Med let´s dance....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar