måndag 15 februari 2010

2 ÅR & 2 MÅNADER...

Idag har det varit en del...fast vi är inte riktigt hundra krya i detta hus! Jag har haft en riktig bajseri dag, som resulterat i röd rumpa :( Dessutom tror mammis att jag är lite förkyld!
Pappis är förkyld oxå...så han får man inget gos av! Och mammis känner sig inte heller riktigt kry! Vi får hoppas att det inte blir värre!


På fm va jag med min assis. Päronen vilade! Och försökte kurera sig. Sen for pappis iväg och hämtade semlor som vi beställt...


Jag fick mig lite gymping på skötbordskanten...det va lite jobbigt och jag gav ingen med att skita en gång till i blöjan! :) hihi
Sen på em så bar det iväg till stan...möte med mina assisar! Där bjöd jag på semlor till dem alla!
Själv fick jag inte ens snusa på en, de bara smaskade o åt. Det är bra att ha regelbundna träffar med dem. Det surras o surras om allt möjligt...bara för att det ska bli bättre för lilla jag. Men man är ju prinsessa oxå, som ni vet! :)
Se rullade vi hem och pappis gick till kojs på en gång. Mammis har fått ta hand om mig, men inte får man nå gos av henne heller :( Men det är ju bara för de inte vill smitta ner mig med nåt som jag kanske inte skulle klara av!

----------------------------------------------------------------------------------




Nassetavlan fick jag av mormor o morfar på min månadsdag :)
Visst är han söt min lille vän?
Kramiz och hoppas ni får vara friska och krya / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej o GRATTIS GRATTIS PÅ DIN 2-ÅR o 2-MÅN DAG VÅR ÄLSKADE LILLA PRINSESSA.......

    Hoppas Du har haft en bra Månadsdag. Mums mums med semlor, å Du fick inte ens snusa på dom. "fy fy". Tur att Du har en duktig Mammis som smörjer Din röda skärt, hoppas att det känns bättre.
    Hoppas att Ni kryar på Er hela familjen.
    Mormor har varit borta hela dagen, på behandl. o hos Gammelmojmoj, så nu är jag ganska trött, det är bara sängen som gäller nu.
    Mormor tror att Du redan ligger i Din sköna Prinsessäng å sover o drömmer om Nasse såklart.
    Morfar hälsar Grattis o Go´natt å Sov så Gott.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera