tisdag 16 februari 2010

FETTISDAG...

Hoppas ni har ätit några semlor idag?

Natten mot tisdag så var jag vaken mest hela natten :) Nångång på dygnet måste man ju vara vaken och prinsessor får göra precis som de vill :) Fast jag hade nog ont nånstans oxå, för jag var inte riktigt nöjd. Och när de nuddade mig på kroppen så ryckte jag. Men med alvedon och ipren så blev det bättre under natten.
Mammis va i farten vid 05 tiden...hihi. Hon fick gå ut i kylan o mörkret och byta en propp som gått. Det va svart i vissa delar av huset. Så kan det gå! Jag hade det så skönt som fick ligga i min varma säng. :)
I morse så kom min assis H och vi har pysslat idag på fm :) Jag gjorde en sak till mina päron. Oj, va glada de blev.
Efter pysslet så somna jag och har typ sovit HELA dagen...
Nu ikväll när mammis gjorde mig för natten och la mig tillrätta i min lilla lusask...då passade jag på att VAKNA. Så nu ligger jag å lyssnar på OS på radion, med min assis T.
Mammis tyckte jag var en liten luris som vakna precis när hon skulle lämna över ansvaret till assis. Hon vill ju såklart vara med mig när jag är vaken. Men än en gång...jag gör ju som jag vill..Så det så!

/ Natti Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej VÅRAN ÄLSKADE ÖGONSTEN......

    Mormor måste titta in till Dej Vännen, för att säga Go´natt. Du kanske redan ligger o sussar i Din sköna Prinsessäng. Enligt Mammis mår Du bra idag. Hoppas Du får sova skönt inatt, eller så är Du vaken o håller koll på Din nattassis.
    Du må tro att nog har mormor o morfar ätit semlor i går, mums mums.
    Tro vad Du o assis H har pysslat med, mormor blir så nyfiken på vad Du har gjort till Mammis o Pappis, det måste Du ju tala om för mormor.
    VI ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET...
    Morfar hälsar Go´natt o Sov så Gott.

    Puss o Kramiz o Natti Natti

    SvaraRadera
  2. Hej lilla sjöjungfru, vi saknade dig på badet igår. Hoppas att du kan komma nästa onsdag. Tänk att små tjejer är så busiga med sin mamma, men det är nog mamma som inte har förstått att du vill ha FF på kvällarna och nätterna. Kram Annki

    SvaraRadera