torsdag 4 mars 2010

SOLEN SKINER & VI HAR TAKDROPP...

Vilken härlig dag det är! Solen skiner, men mammis o jag måste va inne :( För jag är inte riktigt piggelin ännu! Fortfarande rosslig och får mycke inhalationer. Men det är bara å kämpa på. Jag ska klara mig igen om denna förkylning!

Va har vi gjort de här dagarna då...jo inget spec. precis. Bara varit hemma. Pappis blev ett år äldre i tisdags, så då blev det lite tårta här...men tro ni att jag fick smaka?...Nix pix! :(
Farmor o farfar kom på besök o hade ett paket till mig med :) En snygg rosa jacka med hjärta på :)
Mammis o jag pysslade ju lite hemligt i helgen...och det va ju till pappis såklart :)
Det blev tavlor med avtyck av min fot o hand. Sen fick han en rakapparat som en liten pik, från både mammis o jag :) Han sticks så mycke när man kramas me pappis :) Hoppas det blir en bättring :)



Foten o handen blev rätt kladdig, så det va bara in i duschen sen :)

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar4 mars 2010 kl. 22:10

    Go´kväll våran LILLA HJÄRTEVÄN......

    Vilka fina tavlor Pappis fick av Din Lilla Fot och Hand, när han fyllde år.
    Tråkigt att mormor inte mådde riktigt bra, så att vi inte kunde komma o Gratta Pappis på födelsedagen, men det blev ju tårta iaf.
    Tänkte på Dej Lilla Vännen, så att inte Du skulle bli mer sjuk. Nu längtar vi tills att Du blir piggelin igen.
    Morfar hälsar att Du ska fortsätta å Krya på Dej, å Go´natt o Sov så Gott till sin LILLA PRINSESSA.
    Ha nu en skön natt i Prinsessängen med Dina Gossekompisar, men som alltid Nasse närmast snusandes bakom örat.
    Vi hörs imorron.

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera