fredag 12 mars 2010

OJ. NU ÄR DET FREDAG...

En vanlig fras är att....dagarna bara går och man hinner inte med. Men så är det här just nu, så mammis har varit dålig på att skriva här på min blogg. Ska ta ett snack me´na!
Men jag mår ganska bra iaf. Är ju fortfarande lite snorig och så men inte rosslig som jag va tidigare :) Det inhaleras inte lika mycke, men dock lite mer än vanliga fall ändå.

Vad har hänt runt mig då? Jo i tisdags så var det en ny "tant" som va hos mig och skolade in sig. Hon ska bara vara en extra från poolen ifall nån av mina assisar blir sjuka eller så. Men hon måste ju lära känna lilla mig och veta hur det funkar runt mig....fast det är inte bara , kan jag säga :)

Onsdagen stack vi in till sjukan för några möten för mina päron. Min assis o jag fick snällt vänta!

Torsdagen var det en lika tidig morgon och på med ytterkläder och packning till tusen!
Och ni kan ju gissa vad jag gjorde precis när jag var färdigklädd o klar...jo bajsa! :) Men jag gjorde det ju innan vi for denna gång och inte under färden! Så päronen ska va glada för det tycker jag att jag va så duktig! :)
Men när vi väl va klara så for vi o hämta min assis H och sen så drog vi iväg till Umeå...igen!
Denna gång skulle jag på en undersökning av min hals. Kolla där cystan varit.
Och det såg jättebra ut! Fint öppen luftväg! Pust va skönt! Och jag va jätteduktig sa mammis o pappis...jag vet inte jag, för jag sov mig nämligen igenom undersökningen, när hon gick ner i näsan med filmkameran.
Resan gick bra...jag är SÅ GLAD för att jag har min nya bilstol. Det hade inte gått annars!
Jag ligger så skönt på sidan och kan sköta saliven...nästan helt själv. :)
Kanoners tycker alla! :)

1 kommentar:

  1. Go morron älsklingen våran.........

    Oj va du har haft det "körigt" i veckan....värsta rajset ;) men bäst av allt att det såg bra ut i din lilla hals :)
    Ja Du är så fantastiskt DUKTIG med allt, en riktig tuffing men så har du skaffat dig vana o rutin på alla läkarbesök o behandlingar oxå...tyvärr !
    Nasse han va nog mer skakis i bena han o pustade väl ut då han fatta att inte han skulle behöva bli filmad i halsen, han vill nog bara bli fotad o filmad när han har stylad upp sig *fniss*
    Solen skiner från en kla blå himmel idag och det tar vi som ett tecken på att det skall bli en bra tid framöver nu för Dig o dina päron....att det svåra o jobbiga som varit en tid nu ska vi få lämna bakom oss och se fram emot o längta efter en bra vår o sommar då vi får va tillsammans o göra en massa roliga saker, har Nasse lärt sig o simma ngt än då ? ifall han trillar i plurret i sommar då ni är ute på böljan ;)
    Nu skall farmor gå en tur med vovvarna, är ngt som dom o jag uppskattar i det här fina vädret, hoppas att ni oxå får komma ut en stund idag.
    Farfar har nyss ringt så han skickar en stoooor gosig farfars kram till Lilltullan sin o sa att nu får Lilltullan ta på dom tuffa solbrillorna igen som farfar älskar att se Dig i :)
    Kramar av kärlek även från farmor...
    Puss på Dig.....

    SvaraRadera