måndag 22 mars 2010

SNÄLLA MÄNNISKOR SOM TÄNKER PÅ LILLA MIG...

I helgen har jag haft det bra. Lugnt o skönt! Fast pappis jobbade, förstås :(

I lördags så hade mammis en kompis till henne på besök och gissa vad hon hade med sig? Jo, en jättegosig Rosa Hund :) Hihi...min första hund! Törs nästan inte säga det men, Nasse blir "nästan" brädad! Nej, jag bara skojar! Nasse är alltid nr.1 för mig! :) Min lilla Nasse Gris... :)


Jag ligger och håller om Vovviz!
Tack "tant" Jenny
......................................................................................
Igår söndag så hade vi en härlig SOLIG dag. Mammis tog på mig mössa och bäddade in mig i filtar. Så tog hon och öppnade ytterdörren, så låg jag i hallen och mammis satt ute på vår inglasade farstukvist. Hon öppnade ett fönster så hon fick lite sol på sig! :) Skönt va det att få lite frisk luft!
......................................................................................
Åhhhh, imorse när min assis H kom till mig så hade hon en sak till mig från sin dotter S. :)
En så snäll tös som tänker på lilla mig! Hon hade ätit ett barn meal på sibylla och då får man ju välja en sak. Och då hitta hon en handväska som passa mig perfekt! Så hon tog den till mig! Tack Sanna!
(Jag tror faktiskt mammis blev lite avis! hihi )
Snygg handväska va?
Får plats med lite tjejgrejor där :)
Trutvalla, hårklämmor m.m...
/ Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Gomorron Amelia.....
    Farmor tittar in till Dig en snabbis innan hon far till jobbet och gissa om farmor blir sugen på att pussa Din lilla smultron mun som Du visar upp på bilden ;)
    Vilken fin vovve o handväska Du fått gumman, tror jag det att Alla är snälla o tänker på Dig! Du är ju världens underbaraste lilla prinsessa !!!
    Hoppas mammis kan göra om samma sak i dag o låta solen lysa på era små vita näsor *fniss*
    Nej nu måste farmor lägga på ett rykande kol annars hinner hon inte på jobbet i tid.
    Ha det bra nu idag o hälsa mammis o pappis :)
    Puss på Dig.......
    PS: Jag vet att fajfaj skickar Go-kramen oxå bara han visste att fajmoj satt o skrev här :)

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar23 mars 2010 kl. 15:51

    Hej Svejs våran LILLA ÄLSKLINGSGUMMA.......

    Nu är det några dagar sedan mormor tittade in till Dej, men vi har ju träffats ändå.
    Mormor har ju sett å kännt på Din ny jättemjuka o goa Gossekompis Vovviz, o rosa såklart. Åh vilken söt liten "nöff nöff"
    väska Du fått o även den rosa.
    Det är klart att Alla Älskar Dej, är Snälla, och Tänker på Dej AMELIA.

    Nu ska mormor försöka få till nån middag..
    Morfar hälsar till sin LILLA PRINSESSA....
    Hoppas att Du fått lite frisk luft idag oxå.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi..

    /Puss Puss & Kramiz

    SvaraRadera