tisdag 30 mars 2010

BESÖK...

Hur har ni det mina vänner? Bra får jag hoppas! Jag har det rätt så bra iaf. Haft en lugn och skön helg.
Igår så va jag med mina assisar och mammis o pappis var på möte. Ska bli ev. två till som kommer att börja jobba hos lilla jag.

Igår kväll så fick jag besök av min lilla kusin :) Tro ni jag va nå social då? Nix...jag sov när de för en gång skull kommer å hälsar på! Typiskt, jag som tänkte jag skulle lära henne massa bus! :)
Men det får vi ta en annan gång! hihi!...

Idag så har jag varit med min assis och en av de nya "tanterna". Har varit en lugn dag.

Skulle egentigen varit på kalas idag, morfar fyller år, men vi ska gratta han till helgen.
Vi fick inbjudan till "tant" Martinas kalas idag oxå. Men nu på em så var pappis tvungen att fara till Umeå. Det har nämligen krånglat med min bilstol, det senaste gångerna vi varit iväg. När de kört ut stolen så har en säkring gått hela tiden?! Och man har inte kunnat köra in den. Men nu är det fixat av företaget som satt in bilstolen. Det var ett ganska enkelt fel! De hade satt in för korta kablar och nu hade de nötts så därför löste säkringen ut! Nu är det bara tuta å köra igen. :)
Men det var ju synd att vi missade ett kalas! :)

Imorgon är det baddag :) Ska bli skönt! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Typiskt att pappa var tvungen iväg idag...hade ju varit roligt att få besök av er! Men vi får se till att tiden inte bara går utan att det blir av att vi får träffas snart. Va bra att stolen är fixad nu iaf!

    Hoppas du får en härlig baddag i morgon!!

    Kram "tant" Martina

    Hälsa mamma o pappa från mig!

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar30 mars 2010 kl. 21:42

    Go´kväll mojmoj o mojfajs ÖGONSTEN.....

    Va skönt att det är onsdag o baddag för Dej i morgon AMELIA, hoppas det blir av. Då kanske vi ses i förbifarten, för mormor ska oxå nästan på samma ställe.
    Som sagt, det blev inget kalas i dag för mojfaj, det blev så mycket annat som kom i vägen, men det blir ju till helgen, då kommer Gammelmormor oxå.
    Vilket strul att inte Din bilstol funkade riktigt bra, men tur att Pappis är ledig så att han kunde ila iväg till Umeå å fixa Prinsesstolen, för den ska ju alltid vara ok.... eller hur?
    Mormor vet att Du inte ligger i Din sköna Prinsessäng än, men Du ska ha en skön natt med Dina Gossekompisar, men Nasse närmast som vanligt, som snusar o viskar i Ditt
    öra.
    Mojfaj hälsar Go´natt till sin LILLA ÄLSKLING...vi ses snart.

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera