måndag 15 mars 2010

GLITTER LÖRDAG...


Schlager är ju ett enda glitter o glamour :) Och det var det även hemma hos mig i lördags!
Framåt kvällskröken så fick jag mig en omgång i duschen och sen var det piffning från topp till tå:) Min assis H hade lite glittersmink, som hennes flicka skickat med, :) Tack för lånet!


Jag får lite träning mitt i all piffning.
Sitter o dinglar med mina små ben! :)




Hårmousse fick jag inkramat i mitt lilla burr till hår!








Glitterspray oxå och lite hårklämmor!






Glitterhjärta på kinden.








Och lite annat snyggt blingelibling som jag har åkte på! :)






Glitter-naglar!






Nasse fick lite glittersnoddar oxå på sig,
men där gick gränsen för den lilla grisen!
Mammis och min assis srayade lite glitter på sig oxå. Pappis jobbade tyvärr! :(
Men hade han varit hemma så hade jag sprayat ner han totalt! :)
Efter all piffning o doning så råkade jag somna när det började. Men så blir det ju ibland!
/ Puss Amelia









3 kommentarer:

  1. Vilken schlager prinsessa !!! WOW !! =)
    Kul att du gillade armbandet , vart Nasse nå mallig då han såg det ;)

    Puss & Kram från Tilda & Gustav

    SvaraRadera
  2. mormor o morfar15 mars 2010 kl. 22:31

    Hej våran LILLGUMMA......

    Vilken Glitter Prinsessa Du är.
    Så fint burrhår Du har. Va fin Din assis gör Dej, med glitter i håret, klämmor, ring o armband o ett guldglitterhjärta på Din Lilla
    Goa Kind, kan det bli bättre.
    Klart att det tar på att bli så fin, då kan man väl inte hålla sig vaken hur länge som hellst.

    Go´natt o Sov så Gott i Din sköna Prinsessäng.

    Puss Puss o Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Vad du är söt, glittriga lilla prinsessan!!
    Kikar in lite nu och då för att se hur du har det. Hoppas att dom lyckas "skrämma bort" den dumma bakterien nu!

    Kram på dej och dina underbara föräldrar. //Johanna

    SvaraRadera