torsdag 18 mars 2010

AMIMOXKUR IGEN DÅ!...

Jag har en rackarns bakterie som vill växa och gotta sig i min urin. :( Så nu ska jag få en till kur med antibiotika-amimox. Hoppas den skräms iväg nu då! Buuuuuu....dumma bakterie!
Annars så mår jag väl ganska så bra. Igår var vi å bada :) Mammis o min assis M var i vattnet med mig och det gick ganska bra. Mammis blev lite stel av skräck nästan från början, för hon höll i mig och hade sin hand på min snygga rumpa. Och pang vad det bubblade där helt plötsligt...men det var bara lite bubblor inget annat! ;) Det är så skönt o avslappnat i varma vattnet, så det är svårt att hålla tillbaka på trycket!
Åh, jag fick träffa Liam, min badpolare oxå. Det va ett tag sen. Han är min privata vågmaskin :) Han busar o hoppar med sina päron och då blir det så härliga Hawaiivågor :) Vi busade i jetstrålen oxå. Kul! Fast jag ska väl avslöja att jag faktiskt blundade mest hela tiden då jag badade :)

På kvällen hade jag besök av mina favvo tanter...mormor o farmor såklart. Vi hade en riktig tjejkväll. :) Surr o fika :) ...till vissa iaf ;)

Nu längtar jag så tills min pussis pappis kommer hem. Då blir det myspys!

/ Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. mormor o morfar18 mars 2010 kl. 22:01

    Go´kväll våran ÄLSKLINGSGUMMA......

    Fyyy för denna Dumma Dumma bakterie, nu är det bara hoppas att den sticker iväg, när Du får en ny kur antibiotika.
    Åh va skönt att Du änteligen fick åka å bada igen, för det är väl ett tag sedan nu.
    Kul att Du fick busa med Din badkompis Liam,/Din vågmaskin/.
    Vilken härlig tjejkväll vi hade, mycke babbel babbel, men bäst av allt är att få vara hos Dej AMELIA.
    När mormor skriver detta har säkert myspys Pappis kommit hem till sin Gosegumma o Mammis.
    Hälsa Pappis välkommen hem....

    Nu är det bara den sköna sängen som gäller.
    Mormor o morfar säger Go´natt o Sov Så
    Gott, till vår LILLA ÄLSKLING.....
    Vi hör i morgon.

    /Puss Puss o Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej igen...

    PS. TACK TACK! för den Jättefina Rosenbuketten mormor fick av Er idag.

    /Puss Puss

    SvaraRadera