söndag 15 november 2009

23 MÅNADER...

Japp, då har man månadsdag idag då :) Har haft en mysmorgon med pappis. Sen kom mammis och då fick jag en till gris... Nasse har fått en "storebror". Mjuk å härlig va han.

Nu på fm har jag legat och fått käk i vagnen å sovit en sväng. Skönt! För jag hade en temp. höjning. Nu känns det lite bättre.



Mammis har tovat ett hjärta till sitt lilla hjärta oxå, som jag fick i morse. För hon var på en pysselkväll igår. Så jag fick ha en lugn o skön kväll bara med pappis :)
Ha en bra dag! / Puss Amelia

4 kommentarer:

  1. Grattis Grattis Amelia vår älsakade Prinsessa...

    Oj oj oj va tiden går fort....hela 23 mån ung = ) farmor o farfar hurrar för lilltösa sin.
    Du ligger väl o sussar i din säng nu med alla dina vänner och farfar har oxå krupit i säng men farmor kan inte gå o lägga sig innan hon har skickat en Grattis hälsning till Dig Lilltullan.
    Vilket fint hjärta mammis har gjort till Dig vännen...passar bra det i dit lilla rosa rum. Ja nu får vi hoppas att Du mammis o pappis kommer att få en superbra vecka, med mycke mys och en hel del bus oxå förstås *fniss* längtar efter er jättemycket.
    Vovvarna skickar ett VOV VOV till Dig !
    Stora varma kramar fyllda av kärlek skickar farmor o farfar...
    Puss på Dig........

    SvaraRadera
  2. Hej å Go´morron vår ÄLSKADE LILLA HJÄRTEVÄN..

    GRATTIS GRATTIS till Dina 23 mån, fast en dag för sent, men mormor ringde ju å Gratta Dej innan jag åkte bort. När mormor kom hem var det så sent o jag var så trött att jag inte orkade titta in till Dej.
    Morfar hälsar Jättegrattis till sin LILLA PRINSESSA.
    Men vilket fint rosa Hjärta Mammis gjort till Dej, passar precis till Dej AMELIA.
    Va säger Nasse nu när han fått en "storebror" oxå.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Ha nu en skön dag inne i det regniga o ruskiga vädret.

    Puss Puss o stora Kramen /mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Oj va tiden går undan!! Tyck det va nyss som mamma din gick med "stor magen" :-) Grattis i efterskott på din 23 månadersdag!! Åkte förbi ert hus idag så då tänkte jag lite extra på dej!! Kramar från Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej på dig snygging! Måste titta in till dig och se hur ni har det. Såg ju bilderna på dig å snygg Liam, ni är så söta båda två. Jag måste även passa på att skicka en stor grattiskram på 23 månaders dagen även om den kommer en dag för sent... Ha de bäst och hälsa mamman och pappan / Kram på er från Malin

    SvaraRadera