tisdag 3 november 2009

PRESENTEN...

Oj, va farmor fått fixat o donat för att jag skulle få dessa fina prinsessbokstäver...Kan bara säga att systerlycklig.se är kung! Snabb service :)
Man får tacka så mycké :)

Här sitter mina fina prisessbokstäver på dörren in till mitt rum.
Går inte att ta miste på att det bor en sessa där :)


Idag har jag varit med mina assisar. De har duschat och fixat med mig. Fin fina flätor fick jag i håré oxå :)
Har varit lite extra gnyig idag. Magen ? Tänderna? Ja, vem vet?
Men annars har jag tagit det rätt lugnt! "Pratat" me mormor som är i umeå.
På em va jag lite kall om kroppen, så jag fick ligga i min gosiga prinsessfilt :) Då kom värmen tillbaka ganska snabbt :)
Och imorgon är det ju BAD.
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej AMELIA....

    Men vilka fina prinsessbokstäver, AMELIA, Du fått av farmor o farfar. Va bra, då kan ingen gå fel in till LILLA PRINSESSAN.

    Puss Puss/mormor

    SvaraRadera