tisdag 10 november 2009

SKOGSTOKIG, ANDRA SVINIS SPRUTAN & REKORD...

Va, dagarna går fort...
I söndags firade jag pappis som sagt...han fick lotter, kallsingar, m.m.... och mys med lilla jag :)
Mormor o morfar kom förbi en sväng, för mammis skulle fira morfar. Då hade de en söt älg, som heter Skogstokig och sköna tofflor med till mig :). Tackar!



Sköna, söta älg tofflorna...

Och igår måndag så va det dax för min andra Svinis spruta. Men det gick bra! Jag sov som vanligt så det va bara å sticka. Och jag har inte haft nån biverkning...tror jag :)
För igår ska ni veta så tror jag att jag satte rekord i att skita :) Jag sov så lugnt i soffan på kvällen och vid åtta tiden så börja jag krysta å ta i som bara den. Jag tog i så mkt att jag gick ner i syresättning, så mammis fick springa efter syrgas. Det är inte alla som skiter så man måste få syrgas! Men det tär på en liten prinsessa :) Jag åter hämtade mig ganska snabbt. Men höll på å kämpa ett bra tag med lite mer som skulle ut...:) Pappis fick ta hand om kalaset, å det va inte lite. Det är nog rekord för att vara jag :)
Sen har jag mått gott på natten och varit med min assis idag. Nu ikväll så kommer farmor o farfar :) Då blid d tårta igen:) Pappis ska fira farfar...
Imorgon är det bad! Hoppas jag inte blir dålig! För nu vill jag bada :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej o Go`kväll LILLHJÄRTAT.....

    Måste titta in till GOSSEGUMMAN våran innan vi går å sover.
    Tack för i söndags. Mormor o morfar längtar så efter Dej igen, på en gång vi går utanför dörren, Mammis o Pappis oxå förstås. Va roligt att älg tofflorna var sköna, o att Nasse o dom andra Gossekompisarna har fått en ny vän, Skogstokig.
    Hoppas att Du fortfarande mår bra efter Din andra Svinis spruta. Mormor kanske oxå ska ta den i Umeå, när jag åker dit på torsdag.
    Tur att morfar har nära till Dej AMELIA, i
    granngården när han blir ensam en natt.

    Ha nu en skön o bra natt med Nasse o alla Dina Gossekompisar, o att Du får vara piggelin så att Du kan hoppa i plurret imorgon.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Vi ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET.

    Puss Puss o Kramiz
    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera