söndag 22 november 2009

DÅ REGNAR DET IGEN DÅ!...

Igår hade vi så fint väder här...SOLEN sken faktiskt. Det hade den inte gjort på väldigt länge. Och idag så kom det där regnrusket tillbaka. Nu vill jag ha snö! Så det så! Det är ju advent om 1 vecka :) Skönt att få vara hemma. Ifjol så bodde jag på sjukhuset vid den här tiden :(

Hoppas ni har haft det bra o mysigt i helgen mina vänner! Jag har softat som vanligt!
Idag har jag haft besök... farmor, farfar o morfar har tittat förbi. Kul!:)

Och nu ikväll så har jag kompat ihop med min assis. Gissa om jag busa me´na :) Innan 18-käket så hade jag fått duscha och blivit fräsch. När jag lagts i sängen och påbörjat käket...då bajsa jag :) Stopp med mat och till skötbordet igen...Ny blöja och hopp ner igen sängen igen. Då kommer mammis in o säger...har Amelia bajsat igen?. (mammis skulle nog kunna känna på flera mils avstånd om jag har bajat)...Och det hade jag gjort! :) haha....
Stopp med käket och till skötbordet igen! Pust! Nytt försök!
Så tredje gången gillt fick jag mitt käk klart :) Sen somna jag som en liten mus i min lilla lusask. Kan det bli bättre...nyduschad, mat i magen, bajsat flera lass.
Jag sover så djupt att pulsen har larmat. Och syresättningen har jazzat upp och ner. Så nu får jag lite syrgas som hjälp, å det är stabilt!
Ha en skön natt mina vänner! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran ÄLSKADE ÖGONSTEN.....

    Mormor måste titta in till Dej en liten stund ikväll, för att se om Du har det bra.
    Ja, tänk så underbart att får ha ER hemma denna advent, detta hemska fjolår.
    Kul att Du busade med assis, att Du bajsade flera gånger, så hon inte fick ligga på latsidan, "fniss fniss".
    Sov nu så skönt med Nasse o alla Dina Gossekompisar.
    Mormor o morfar ska snart gå o sova, mormor är trött å matt. Hoppas det blir bättre snart.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Puss Puss o Stora Kramen.
    Natti Natti.

    SvaraRadera