fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e....huhu...

Ja, då var det helg igen mina vänner! Idag har jag mesta dels softat!
Inväntar kvällen och ska nog lyssna på teve med mamma och pappa. Det blir nog let´s dance. Och godsaker i form av morötter, gurka dip.... men jag får väl mitt som vanligt i knappen. Sondvälling!
Vill påminna ALLA som går in på min sida att skriva på namnlistan för Ö-viks sjukhus.
Vi behöver er hjälp!
Bassängen jag badar i kommer nog att stängas i mars! :( Tråkigt!
Tro om jag kommer att få bada lika mkt som jag gör nu? Det blir kanske på badhuset. Men där är det inte lika handikappvänligt... :(
Puss på er och ha en bra helg! / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej lilla Amelia och mamma och pappa!!

    Hoppas ni får en skön helg... Ni är underbara och vi tänker mycket på er, kramar peterssons i örebro

    SvaraRadera