torsdag 12 februari 2009

12/2 TJEJ DAG!!!....

Hej mina vänner!
Igår kväll så var jag grinigare än vanligt...biverkning på vaccination kan man tänka! Så jag fick både alvedon och ipren av mamma/ och tanterna som var här. Då blev jag lugnare.
De var så snälla mot mig, tog hand om mig hela kvällen medans mamma fick bara vara för sig själv och grejsa!
I morse när jag vakna så fick jag dra mig lite, men sen bar det av till skötbordet för tvätt. Mamma satte på mig en fin rosa/lila tunika- klänning (som jag fått av hennes jobbarkompisar) och borstade mitt lilla hår =) Och så fick jag ett lila hårband.
Vad ska hända nu???Jo, det är ju tjejdag idag =)
Mormor och Farmor kom på fm. Dom hade mat och go´fika med sig. Vilken mysdag vi haft!
Men jag har ju sovit emellanåt oxå, såklart!Dom har surrat och knäppt massa bilder på mig...värsta papparazzi =)
...men man är ju en stjärna =)
Nu sitter jag i min stol och får mat/medicin i knappen.
Pappis jobbar.
Mamma och jag ska nog ta oss en titt på MODO-Skellefteå. Heja MODO!!!
Visst håller du med Samme??? =) Hör inte på vad din mamma säger till dig att du ska heja på Skellefteå!!! hihi...
Puss på er / Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej Sessan!
    Klart Du ska stå på dig å hålla på laget i ditt hjärta...hihi...
    Laget i MITT hjärta heter Färjestad...=)
    Men men...friends forever va? haha
    Tänker på dig massor massor, kram din KrabbeKompis Ida

    SvaraRadera
  2. Haha haha:) Näääeee Sammen (son är en RIKTIG mamma gris numera) hejade ju så klart på det bättre laget samma lag som sin mamma,SKE-Å,såklart! Tyvärr så ville det sej inte riktigt men att ha foppa på planen borde nästan räknas som doping! Kram till er alla / Sammen o mammsen ;)

    SvaraRadera