onsdag 11 februari 2009

11/2 Skön natt...


I natt så har jag sovit hela natten. Det har inte hänt på evigheter. Laddade nog inför badet =)
kl. 11.00 var vi där. 11.20 hoppade vi i plurret. Birgith var och tränade lite med mig. Mamma o pappa var med oxå. Här är en bild på mig i badet...visst flyter mitt lilla hår fint i vattnet??? =). Sen for vi hem och så kom det en tant från BVC. Hon hade en otäck sak med sig...spruta! Gav vaccination i höger lår.
Men jag är ju en hårding så jag sa inte så mkt.
Sen fick jag mat...och somnade en stund. Skönt!
I natt ska pappa jobba. Så det ska komma lite avlastning i kväll. Plus en ny tant som ska ha inskolning på mig. Spännande!
Puss på er! / Amelia

4 kommentarer:

  1. Finaste lilla du =)
    Puss & Kram från bad krukan Gustav

    SvaraRadera
  2. Hej lilla söta sjöjungfru. Roligt att läsa att det gick bra på badet. Jag är ju bort rest den här veckan,men jag går in i ditt "lilla hus" varje kväll och läser vad du har för dig. Vi ses nästa vecka, "din Annki"

    SvaraRadera
  3. Hej Amelia!
    Jag önskar att jag oxå kunde bada, jag ligger nämligen hemma med hög feber och snuva. SUCK!
    Det är så tråkigt!
    Brorsan var oxå och badade igår med skolan, han fick lära sig något som heter bentag, konstigt va!?.
    På löradg är det ju alla hjärtans dag och då ska man ge hjärtan till dem man tycker om, jag tänkte tjuvstarta och ge dig ett hjärta nu ♥

    ♥♥ Dom här hjärtarna kan du ge till Matte och Maria!!

    Många kramar
    Juva
    Ps Mamma och Pappa och Jonka hälsa oxå!Ds

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken söt tjej i bassängen!!
    Ser riktigt skönt ut.
    Har Nasse tagit sej något dopp än då? :)

    KRAMAR till er 3 ♥♥♥

    Johanna, Peter o Denny

    SvaraRadera